• Alle producten zijn toegevoegd aan uw winkelmandje.

Garantie & klachten

Garantie
Wij geven om onze producten en doen logischerwijze ons best om deze in topconditie te leveren. Toch komt het wel eens voor dat er een bestelling kapot gaat tijdens transport of dat er iets anders gebeurt waardoor je aanspraak kunt maken op garantie. Wettelijk gezien ben je verplicht om binnen twee maanden na constatering van het gebrek melding bij ons hierover te maken. Indien het gebrek binnen de garantie valt, dan zullen wij kosteloos zorg dragen voor reparatie of vervanging.

Klachtenprocedure
Mocht je een klacht hebben met betrekking tot een door ons geleverd product, dan raden wij je aan om de klacht eerst bij ons kenbaar te maken. Bij voorkeur mail je de klacht (voorzien van een duidelijke omschrijving en eventuele foto's) naar: hello@re-belle.nl

Wij doen ons uiterste best de klacht zo spoedig mogelijk op te lossen.

Mocht dit onverhoopt niet leiden tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden via het ODR. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.